jag är som katten gustav...

Äntligen hemmaaaaaa..
Kom hem för ett tag sedan, fettt hungrig.
men orkar man göra något såhär sent?
nää...Jag känner mig fett lat..men jag är övertrött.
Den här veckan har jag inte känt för att lyfta ett finger. Ni vet när man bara sitter o degar.
Orkar inte äta, sova, prata..
Det enda jag har gjort denna vecka hittils är att kolla filmer, lyssnat på musik, skissat, och typ kollat på föremål och hoppats på att de ska röra sig med min blick HAHAHAHA
det har inte gått så bra..ni vet jag skulle faktiskt vilja lära mig att släcka lampan efter att jag har sjunkt in i sängen.

Shit vet ni vad som hände idag..
Min tand gick sönder.. AA
TANDTRÅD KAN VARA FALIGT!
Jag har ingen aning varför det blev så men ni vet när man ska ...hmm ni veeeeet
jag drog upp och på vägen ner så kände jag att en bit av min tand lossnade.
Jag blev skit rädd.. det är förjävligt alltså. Föööörjäääääävliggggt
Ne .. måste ringa tandläkarn imorgon och kolla läget med allt.
Nu ska jag Sjunka in i soffan och chilla ett tag sedan ser vi vad jag gör..



Dubble kisses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0