Tappa inte bort dig själv i dina försök att hålla kvar någon som inte bryr sig om att förlora dig.

Saker händer för en anledning.
Det är jag fullt medveten om..
Men ibland undrar man bara, varför?
När jag hör folk säga varför mig?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

varför inte? det måste ju hända någon, Gud vet varför han gör som han gör. Word
Saker händer, begår misstag, man växer och lär sig..
Man kan inte ändra på det som hänt men man kan göra hela situationen bättre, elleR?

Ääh i don't know..
when i feel down, seriously i just watch the lion king.
sjunger med Hakuna matata låten.

Många gör det misstaget att tänka på allt det dåliga när de mår piss
Istället för att tänka på allt de har. Är det inte mycket? och? Du har ngt iaf.
Det som har hänt har hänt, Let the past rest in peace. i mean it.
Det finns allttid ngn därute som mår sämre än dig. Oh yes..

För mig finns det inget viktigare än min familj.
Min familj går först..
Nej vänta, Först kommer jag, seeeeen...
Ego, Eeyupp!!
Nä... Mi familia is n will always come first..
until i get my own..
Ne ja skoja hehehehe ..

NU ska jag gå ut o gå.
PIIIIZ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0