10 little secrets :)

Hello!
Varrup?

Sitter här på mitt golv o rullar..
Ne .. Eller ..
Lyssnar på skön musik o softar.


i Feel like..YÄ

Vi kör 10 saker ni inte vet om mig

1. Jag älskar att ta långa promenader när det är halvmörkt ute.
2. jag står inte ut med folk som käkar med öppen mun..
3. jag brukar somna i duschen. YESS 4real
4. Jag spenderar oftast mina pengar på underkläder.
5. Jag tänder på smarta killar.

Wanna kno moe?

6. När jag gick i skolan gillade jag att flörta med mina lärare hueheheueh
7. Jag brukar sjunga spanska låtar när jag lagar mat.
8. Jag älskar att hoppa på stora sängar.. Much love for big beds!
9. För tyst folk gör mig nervös

10. När jag gick i skolan skulle jag vara lustig och skrämma ett par tjejer som var inne i skolans omklädningsrum, rummet hade ett stort stort fönster...Och jag var utanför med en chompis..
Så dåå...haha ...Sparkade jag på fönstret .. tror ni inte det gick sönder hahaha Å så hörde man bara hur tjejerna skrek. Farligt men kul...och att slippa rektornskontor va ju NiiicE!! X)





Dubble kissses!


Kommentarer
Postat av: sanne

hahahha juste fönstret!! fyfan va rädda vi blev hahahah daaamn du va ett riktigt busfrö på den tiden ;)haha

2012-03-22 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0