my b'day....16....och ett år närmre döden Waahahahha


SHU. Den 14 augusti firade vi min födelsedag... Jag var bara med la familia och hade det jätte myyyysigt:)
hann inte dra till the voice m vänninorna ..tåkigt meen endå inget för mig.
Har bara gått t da voice kanske 2 gng...Då jag fick äran att prata m T-pain mwahaha;O

här har ni lite bilder jag tog i lördags..ba i datan :)
kl var typ 00.00  Ja var trött o visste inte vad jag höll på med hahah...Vi drog på uteservering/Fika strax efter :) myyyssspys




Reklam? Hahahaha


Närbild. Ful och blek.  hahahah



Det va ba dom :) hahah jag tror inte ens att vi tog några bilder på min födelsedag..Vet inte vf


Den här bilden tog jag nyss..Jag höll på att ta en massa bilder och så kmr lilla Mio upp
och hoppar upp på mitt ben....hahah..Sötisen ville vara med...man ser inte hans huvud hahah =)
taski ja e..................

Dagens planer: Jag har käkat frukost och nu ska jag bara kolla på tve. sen ska jag hämta felle på dagiiish och sen ska vi gå och bada båda två:) Oj det fick mig att komma på att jag ska gå o köpa risifruttiiiii :) hahah. JAllaaaa piiiiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer

2010-08-16 @ 12:40:47
Postat av: Melina

Fyller du 16? BARA?! Trodde du var äldre! Vad använder du för lösögonfransar? Bless

2010-08-23 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0