ÄR DU CHILENO/LENA DE CORAZON? Ask ur self

Shuu allihopa..
Jag vet att dt är sent, men jag har vänt på dygnet..jag vet dt är skit keff..
Satt och snackade m min kusin om lite grejer..
Och han bad mig om en väldigt viktig och bra sak..
Göra ett inlägg om hur just DU kan hjälpa Chile..

Ge några slantar genom din mobil!
skicka:

HelpChile(mellanslag)Now till: 72550

Det kostar bara 20 kr...
Folk skriver på sina bloggar, facebook överallt om att de är chilenos de corazon?
om hur mycket de älskar sitt land så mycket
och att de är glada att sin släkt mår bra
och shit?men whata hell? de mår inte bra..
de må leva, de må ha sina hus o barn kvar
men de mår inte bra...
Och till alla som kallar sig Chilenos De corazon som ännu inte har hjälpt..
Sluta snacka o fundera och börja agera istället..
Chile reser sig inte för ert medlidande, att ni säger hur mkt ni älskar ert land
och att ni tycker synd om dom! they need us..

Skicka ett sms till 72550 och hjälp människor 
som längre inte har någonstans att sova..som inte har någonting att äta..
som har förlorat allt..Hjälp att rädda männsikor i nöd..
lägg handen på på hjärtat and make diffrence..
det räcker med 20 kr. Ni gör skillnad..

*Tackar för mig och min kusin*



SAVE US CHILENOS<3

Kommentarer
Postat av: J.Rodriguez!

Jaag har bidragit nu med 140kr!!!

Hela comviq påtankningen

har donerat 7 gånger!!!

viva chile mierda! hoppas alla hjälper!



skiit bra skriver btw! much love! take care aiit! <3

2010-03-12 @ 01:10:11
Postat av: Anonym

va bra skrivet!! jag ska bidra med pengar för er latinos o latinas!

2010-03-12 @ 01:18:48
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-12 @ 01:40:24
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: jessi

helt klart! du, kolla min blogg så ska du se dig själv på bild:-D

2010-03-12 @ 06:43:15
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Verkligen jättebra skrivet!! Ska genast slänga iväg ett sms:)

2010-03-12 @ 08:07:17
URL: http://loveisfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0