HEY ALLA MINA FINA LÄSARE:)

heeeey allihooopa som inte kan sova, kl är tre på morgonen..hah
kan inte sova som vanligt...bäääääh...ngn som är i samma situation?? hööö
sjunker in i soffan o kollar på nån polisfilm på kanal fyra, den e fett bra!
ååh nu slutade den..fan..

Aja...ska fan äta min isglass jag gjorde med feli:)
hehe:) vi tog vanlig bravo jioss..haha..
hoppas dt blir gott:) hähähähhäähähähähähäähähä
ne skojaa...heh, men alla fina läsare...ni får börja kommentera juuuh, fråga lite saker. don' by shy!
OKÄ...mina tidigare läsare frågade hur jag mådde hehe, och vad jag gjorde under dagen..
!
SVAR: Jag mår toppen! tack för att du frågade, u kno who u r..
och vad jag gjorde under dagen...hmm, jag väntade på att min kära syster skulle komma hem från usa:)

ÅH min syster gjorde lite cornfleks:) gott..så nu ska jag käka och kolla på en serie hah..

okä..MUAH och vi hörs lite senare..då kmr dagens dagens  outfit och lite modetips;)

kommentera. whueva u wanna do, feel free to do it;) hoppas ni haft en toppen dag! MUAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-04 @ 14:30:07
Postat av: -L

Tack!

fin blogg du har :)

2010-03-04 @ 14:30:29
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: lina

vart har du köpt dina skor, I VILKEN AFFÄR? fett snygga

2010-03-04 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0