frigggin happpy mode!

Alååå där!
Allt bra med er?
själv så mår jag toppen! Min lilla prinsessa Feli ska sova över..
Yääääy.. Det finns ingen som får mig att må så bra som hon, det är sjukt, men sant.
Hon är det bästa jag har :)
Feli läste för mig idag hehe. Kan inte greppa att det snart är 7 år sen jag blev moster..
Tiden går skrämmande snabbt förbi en.
För sju år sedan..shit, jag kommer ihåg att hon var så liten och söt att jag inte vågade bära henne..

Aja aja aja...

Kl är snart 1 på natten och jag har fortfarande inte somnat. Fan fan fan!
Idag så gick jag o luncha med A, vi gick till en dyr restaurang för att se hur maten smakar, ni vet pröva nya saker hehe. Att vara där kändes bara så lustigt, det var så inte jag. Jag föredrar att gå till grillen och käka en kebab haha
Men A ville så gärna ta mig dit så jag gav mig till slut. Snobbigt.

Imorgon eller idag är det en ny dag, nya möten och jobb är det som gäller.
Nu sitter man o kollar på My name is earl.
Imma do this now..so .. Vi höööööööörs


fan va chunky man va här i blame starbucks ...hehehe lol...
Ne Här var jag o feli i new york city! hmm 3 år sedan hahahahaha



Dubble kisses..


Kommentarer
Postat av: Khloe

vad fin du är!

kan du lägga ut mer bilder??

Har du syskon?

Djur?

2012-03-23 @ 03:44:25
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-23 @ 07:11:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: LINDA

rolig blogg ;o

2012-03-23 @ 17:10:14
URL: http://liindasliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

pojkvän... flickvän?

2012-03-29 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0