Svar på alla frågor:)

______________________________
vem ä din bästavän?

svar:jag har inte precis EN bästa vän, jag har flera st men jag har tre ''favvosar''  och det är mina bigbutt somalier:) hahah
______________________________
varför gillar du rihann så myckeT?

svar:
Vem har sagt att jag gillar Rihanna? hahaha
Jag har inte ens samma frilla som henne en liknande, men i don't mind people callin me riri, cuz..riri is fine.
______________________________
när blev du av med oskulden?

svar:
när jag väldigt ung..
______________________________
vem gillar du?

svar:min spegelbild;) hahahah neemen, ingen just nu...
______________________________

hur snygg tycker du att du är på en skala 1 till 10?

svar:Jag är as snygg!!!!! i'mma killerrrr ...10!
______________________________

hmmm first kiss? first love? vad hände?

svar:hmmmm..min första puss...hmm..ja gick väl i typ lekis..hahah, men min första kyss was some some;)

svar :min första kärlek...Hum hum hum..imma very flirty girl...och jag har vart med om en hel del när det gäller pojkar..men..min första kärlek...jag var otroligt kär i en kille som var kompis m min bror hahah, och wooooowww...han var två år äldre än mig och jag var såååååå in love wid him i fllleeerrraaa ååår! fattar inte hur jag kunde vara så stupid!..hahah
_____________________________

Vad hände?

svar: Nuttin happen'..
Det blev inget mellan oss..ellä ngt sånt, men vi fick våra perioder då vi flörtade mkt men nah.. asså den där killen.. jag dog för honom, svär...Det gjorde ont för han tog inte mig på allvar, WHAT? jag var bara en bebis asså haha..Men ...nu när jag ser honom..jag menar..Han ser fortfarande like het ut hahah, men too shooort hahah...annars skulle jag..A u know;)
menmen...med tiden glömde jag bort honom...nu är det bara minnerna kvar..fan vad jag var FÅNIG! hahahha
_____________________________

Vad tycker du om distans förhållande? tror du att det håller?

Svar: ja vet inte rikigt..Distans förhållande är svårt..riktigt hard..det krävs mycket tillit och en massa tålamod..alltså jag rekommenderar EJ distans förhållande..men, it's just me, i'm just sayin'...
så länge ni..typ pallar med det..det är ju hur jobbigt som helst..att inte kunna va med den personen man älskar..
_____________________________

hur får du bloggen att se så bra ut?:D

svar: tack så mycket!:)
Att fixa bloggen var nog det jobbigaste jag någonsin gjort hahah
när jag skulle fixa det så var det så komplicerade skitgrejer, html å stilmallar eller vad fan, jag fattante ingeshit..hahah som tur har jag toppen vänner som hjälpte mig lite:)
jag fick lite hjälp med bakrunden och sånt..som ni ser så är ju inte allt rikigt klart..men..i'm learnin'..så tååållaaamooood hahah...







AJA, så det var typ alla frågor för denna veckan:D

Ni kan fortsätta fråga, så svarar jag så fort jag kan:) promise...
Mejla: ( [email protected] ) eller så skriv bara below i kommentarerna..
Tack för alla toppen frågar:) PÖSSSAARR


MY FAV PLAYLIST..

Kommentarer
Postat av: SANDRA

cool blogg!=)

2010-04-21 @ 19:45:28
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: H a i d i

Godnatt, hoppas du haft en superbra dag! ;'D

2010-04-21 @ 20:14:00
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0