SShhhaallåå, borta bra men hemma bäst!

wzup, här sitter jag med världens huvudvärk! börjar få skit ont i ryggen också..undrar bara vad fan det är jag gjort..som fårr mig att må såhääär......
hursomhelst, JA e tillbaka från usa..Så skönt!!!!!!

HOMESWEET HOME..
det var as kult ddärborta men som sagt, borta bra men hemma bäst!

att vara en månad ifrån alla jag älskar och de saker jag älskar ..wow..
det fick mig verkligen att tänka om..det fick mig verkligen att inse vilka det är som jag behöver i mitt liv..jag dör annars utan dem! hursomhelst..
Köpte jag en masssaaa ;) ;) ;) ;) ;)

från kläder till parfymer
till skor, till smycken 
alllttt :) jag fick äran att åka med den bästa systern i världen:)

idag:
var jag i centrum...kollade på lite kläder o sånt men som sagt så har jag fått världens huvudvärk så ja pallante gå runt så mkt...fick dock en söt topp och en bok med mig hem.
ska visa på bild ...men vet inte hur den här datorn fungerar..är hemma hos kusinerna..

min bärbara e på lagning, drf har jag inte kunnat blogga eller lägga in bilder .. sorrrii




bilden e kefffff!!!
menmen...den får duga tills jag kmr hem igen..datorn kommer hem idag från lagningen :)

Trackback
RSS 2.0