Aloha

Trött trött tröttt...säger jag bara, No energy left babes!
Jag har haft en sådan jävla dålig dag . jag lovar..men nu när jag är hemma så känns allt bättre faktiskt. Har lämnat in allt i skolan så det känns Bra!

Nu väntar jag på att kusinprotein ska komma över och chilla med mig.
Har skit ont i ryggen hahaha men men, laugh at pain.
pallante med att må dåligt ja svär. Jag är en ny karem. Snart blir det ett nytt år. Nytt liv. En ny start.
En ny början på ett bättre liv.

ett år mer erfaren av skitgrejer. :)

Aja nu kommer kusin . så ska nog lägga ifrån mig datorn o va social :)

Vi hörs.!

Här får ni lite bilder.





Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Love ur hair=)

2010-12-13 @ 21:32:19
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0