Happy B'day ! <3

JAG VISSE DET!
jag visste att jag skulle bli sjuk!  sjukt hahahha
Har ni tänkt på en sak...ibland funderar jag på hur mycket man kan känna sig själv..ja menar. man lär sig så mycket av sig själv..skumt jag vet. ni ba whuuuut?

men ja menar...jag vet vilket schampoo jag inte ska använda och vilket jag ska använda.
jag vet att jag kan gå ut med blött hår utan att jag blir sjuk.
jag vet att jag inte kommer orka göra det om jag gör annat..hänger ni med?

man känner sig själv så mkt.....wierdo..
ne skoja..

Aja..Som sagt e jag sjuk. så jag stannade hemma igår och idag. Går imorgon om jag mår bättre..

Idag fyller min bror år så Ett STORT GRATTIS TILL DIG min Fiskbulle! <3

jag älskar min bror. fan vad jag älskar honom. Men bröder kan va så fucking irriterande ibland också hahah. Håller ngn med mig?

mina bröder har lärt  mg så mycket. Hur man inte ska verka stroppig, Att det är så OKEJ att bli smutsig.
Om datorer, om onödiga saker som varför inte fjärrkontrollen fungerar på en annan tv hahaha. OCh så lärde dom mig hur man bråkar.. Brödr är roliga


Systrar lär mer hur man klär sig. hur man blir ansvarsfull, Att det inte är okej att ha fläckar på kläderna *Ha ha*
hur man använder smink på rätt sätt. hur man ska betee sig.
De är roliga de med..

MEN jag har aldrig haft så kul med ngn i hela mitt liv än vad jag haft med min bror..Nu e han 18 år..Fan va tiden gått fort. Känns som om det var igår vi sprang ner för ica och stoppade cocos bollar i fickan. vi kom dock inte undan och fick fettt med stryk sen hahah
jorge har vart min högra hand och jag hans vänstra.  luv you bro! <3

vi kommer alltid vara tillsammans :) det vet jag .






Happy b'day ! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Naaw vad gulligt:) Skulle också vilja ha en bror

2010-12-22 @ 23:00:39
URL: http://cocoatea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0