Svar på tal. HAPPY NEW YEAR!!!! WE FUCKING MADE IT

Heeeej. Har fått frågor oh jag har inte uppdaterat hahha ..:P

Sorry så gårdet ibland. men ni får visa lite intresse också!
Kommentera om ni har frågor eller säg vad ni tkr om saker o ting. Sätt på era batterier liksom ..:P

Ville bara säga

HAPPY NEW YEARRR.
We fucking made it! hahaha :D <3

Hursomhelst.

fråga 1. hur många syson har du?
svar:
Jag har 5 syskon. Men alla har typ flyttat ut :) haha
Min äldsta ska fylla 26 i år i Mars. Min äldsta syster är 23 och fyller 24 i oktober nästa år ^^
sedan kommer Min äldre syster som ska fylla 20 i februari. Min äldre bror som nyligen fyllt 18 Och sedan kommer jag. Jag är 16 och fyller 17 i år Augusti. Bästa månaden!

Och sen har jag en lillebror som bor i Chile med min far. Han är 2 år. <3

NU KOMMER MIN NYASTE TUTORIAL :)




ENJOY. Kommentera GÄRNA! och säg vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: sanne

gud va duktig du är karem! ;O Älskar färgerna :) kan du inte göra en video med en vanlig "vardags sminkning" eller du kanske redan har gjort en?

2011-01-02 @ 02:28:18
Postat av: Anonym

as verkligen :) mer smink tips vill vi ha. å gärna någon mer vardags :) :)

2011-01-03 @ 03:29:37
Postat av: Sofia

Shiit vad fint! Och jäävlar vad duktig du är! :) Önskar att jag kunde vara lika snitsig :p

2011-01-12 @ 19:46:07
URL: http://sofiadahlin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0