Äntliiigeeeeeeeeen!:)

Wooouufff...Äntligen är jag klar med att städa mitt rum!
kl är 19:00...Det tog timmar, ja vet men det var ganska mycket kläder och sortering, slängde en massa onödiga grejer som jag inte använder...jag tog ofcourse pauser också..Ja käka, kolla på tv med mamma, det var okänd diagnos på kanal tv fakta..o sen kom det en dokumentär om plastik operation...d e sååå intressant.svär.
såå men iaf nu e jag klar med städningen och jag är helt sluuut...min energi e på 0..så nu ska jag bara ta d lugnt o kolla på mina spanska serier m min mojje..:)

så ni ska få se hur mitt rum ser ut efter min roommakeova..;)


min sääääääng!:Dmin sofffa utan kläder på sig:)
min ...någonting  My pride! Vicoria secret, krämer..och parfymer, luktar så oroligt gott!  Köpta i USA..
min garderoooob:)så fiiin
mina två favorit klockor, snart kommer min tredje:)moi..happy but exhausted..dubble kisesss:)



SÅ!, RENT O FIIINT, så jag kan sova GOTT inatt:D Muaahhh

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha duktig flicka!;)

2010-02-15 @ 19:56:23
URL: http://paauulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0