DAAAAMMMNIIIIT!

Åneej!!!! mitt liv känns bajs just nu!
IDAG kl 12.00 Skulle ja dra till en studio där en producer skulle stå o vänta på mig, skulle gå dit för en ''audition'' min bror hade kontaktat honom och sa att ja skulle åka o träffa honom vid rinkeby.. Jag skulle kolla lite på texter, beats och sedan sjunga några låtar för att han skulle se hur det lät..Han skickade beatet ill mig igår, och det var en såååå GRYMT BEAT, sooo hoooot, Dör för det...Men..Fick ett samtal från min bror kl 13:30...idag..O han frågade varför jag fortfarande sov...

Fick PANKIIIIIK, vad ska jag gööra, just nu e sitter jag inne i mitt vardagsrum och äääär skiit lack!, jag e sååå arg att jag känner mig ledsen..Men ja ska försöka lugna ner mig...ska fråga min bror om en annan tid går bra, för jag måste verkligen ha den här sången..:/

annars erä synd om mih, pågud...

Igår försökte jag logga in o skriva lite till er... Men d va någonting fel på bloggens hemsida?
Varför vet jag inte...Men jag skriver n eftersom det inte gick igår. Igår vaknade jag typ halv 9...försov mig som vanligt, men jag ska förbättra mig ..hursomhelst vaknade jag åt min frukost, klädde på mih, fixade mitt hååår, sminkade mih, satte på mig skor o jacka o sedan drog jag till skolan...

Har inte så myket att säga om vad jag gjorde i skolan ...
så vi skippar det...

Sedan kom jag hem..bytte kläder till mjuuuukis <3 o däcka på soffan hhähähä...
var helt döööööd, vaknade upp pratade med producen och däcka igen...så Det var min dag, nuttin' special fellas..

NÄ men nu ska jag börja fixa mig, för att jag o mojje ska ner till centrum..:) Vi ska kolla lite kläder o så..kanske ta en fika...o så..träffa min mammas vänninna:) D ska blii rulit..så, catch u later o jag laddar upp några foton för dagens outfit;)
                      //Dubble kissed Muah muah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0