Orkar verkligen inte röra på mig..

Heello ...Idag är det måndag och jag skulle egentligen iväg t skolan, men stannade hemma för att ta d lugnt. Har så ont i huvudet. sen skulle jag också plugga till ett prov som jag har imorn..
men nä nä...pallar ite..ska göra det snart fan..äre ngn som kan sparka vett i mitt huvud så jag för en
gång skull så att jag fattar att jag måste plugga.

Idag vaknade jag ungefär vid 2 tiden..skönt att sooova:)
Däckade igår när jag kollade på A bugs life hahah kl var typ 5 på morgonen...
Vaknade idag pigg o glad..utvilad? knappast..är fortfarande skit trött.´.Blir faktiskt segare ju mer jag sover..
ssååh..efter att jag vaknade..så gick jag o väckte min bror..Han gick inte till skolan ir gymnasiet för att han kände sig lite schjuuk stackarn..
Han gick o köpte lit mat och köpte en risifrutti t mig:D ..Sweeeet..
sen satt vi bara o chillade, åt frukost i lugn o ro..:) D va nice..
efter det kollade vi på smallville:) o ja käka min risifrutti..
Just nu sjunker jag in i soffan och kollar på Scrubs:)

Min frukost..GRÖT..


Haha hhan lägger en puppyeyes face hahah..:P
min kääätr brur..e sjuuuk
good morning'

Min bästa vän..MJÖLK
min bästa vän...mjölk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0