SHOPPIIINNNN' YEEESSSIR

heeeey allihoopa just nu är kl halv fyra på morgonen och jag som vanligt kan inte sova-.-...
så..tänkte att ja kanske skulle höra av mig lite och berätta vad jag gjort idag...JO, idag var jag i skolan, nuttin special har hänt..haft kul som vanligt, ätit mig tjuck och somnat på skolans soffor hähä...
Efterskolan gick jag o träffade min mojje<3 och kollade på lite grejer, vi fikade och pratade om allt möjligt
har vart m mami hela veckan!
Haft det ganska rulit m henne...men slösar för mkt pengar när vi ses häh, fika o shoppin..
varje jävla dag...Ni tänker säkert, men ä inte d bra?, du ska va glad att du får nys grejer everyday girl..
men näää, i början vare roligt, men nu får jag fan dåligt samvete-.-
Började få det när mina kompisar började kalla mig spoiled...Så ett stort tack t er...ni har nästan rätt..;P
men bara puttelite, en gnutta hähä
Iaf...Idag köpte jag en sådandääär Bh utan strängar, band ir va d nu heter..Och den typ sitter fast och du får en push-up effekt.. som jag velat ha ett bra tag, så köpte den idag o e jätte glad:)
Gick o solade-.- Jävla solariumet startade inte så betalade 100 spänn 4 nuttin'! va skit arg men köpte glass så blev på bättre humör..men fan..hundra spänn ba brann upp..ba sådär..
hursomhelst..sen har jag köpt lite annat..visar er d på bild sen..kmr inte ihåg allt ja köpt idag..

jag kom hem kl 8-halv nio från centrum..så hela min dag gick åt att va i centrum o ba ta det lugnt o mysa, ta en fika m mamma:)..Drack två koppar kaffe, har aldrig gillat kaffe men jag började dricka för en vecka sen..har fortf inte vant mig vid smaken men d smakar bra m mycket mjölk, inte för mkt annars blire för kallt, men mittemellan, lagom e bäst:)

När jag var påväg hem m mojje o skulle ta bussen upp t SH så träffade jag på en av mina bäääshta vänninor hähä och vi bestämde för en hemma kväll hemma hos en annan kompis..som också bor i SH..
Så kl 9 ungefär så drog jag till min kompis, vi ttittade på film..De satt och åt godis medan jag satt och drack vatten-.-..jobbigt läge..försökte hålla mig men påvägen hem åt jag lite chips o godis faktiskt:P
så Vi satt o snacka en massa skit som vanligt, skratta så mycket att jag har träningvärk i magen, som vanligt satt jag o la en massa skämt, hähä...de dog av garv, alla had en riktigt bra kväll, längesen vi var samlade..Så haft en toppen dag..Jag kom hem från min kompis ungefär 2 på natten..började färga håret:) så nu ligger jag här och är nöjd med mitt nyfärgade hår again hähäh...no guud.. i kno..

Så det var min dag och jag hoppas ni har haft det liika bra idag som jag haft..ir?:)

YYEEESSIR

Man ser inte så bra eftersom det e mörkt...men jag köpte
-Bh grejen..300 spänn
-Två hårfärg grej båda två för 100
-en hårprodukt(GLANS) från Nikita tror jag frisörsalongen heter..300
-En annan hårprodukt(Fuktar håret) 250:-
-Mascara tror den heter: False eyelashes effect..från Kicks 189 tror jag den kosta, kmr inte ihåg...
-En cool ring från glitter 100:-
-Blings ''Pure silver'' för 189 ir 69? spänn :O tror ja..
-Ett armband från Två hjärtan, märket SNÖ, silver med hjärta på 299:- tror ja, om inte mer..

coool
Man såg inte ringen på bilden men så här ser den uuuuut:D luv it
(det e mörkt i mitt rum, I KNO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0