Äntligen!

Har jag fixat frillan min!....
yes yes yes yes!! finally.

whats cracking lacking!!!
sitterhär och kollar på big mamas house..elle A nu har jag ju pausat ...håller på att ladda ner en annan nu...en skräckis...Jag hoppas verkligen att den e läskig ehhehe...Hört att den ska va skit bra!

The blair witch projekt...undra vad det e för film...hmmm...
Aja.. det e en timma kvar tills den laddats ner..men det e OK för nu ska jag sätta på mamas house..
hahah..Snart lägger jag även ut 2 videos ute på youtube. Sök: Cinderellawidnofella ' Om ni är intresserade ....Aja men vi hörs snaaararttt!

Jag saknar: HONOM SÅ MKT! lääängggtttar


Nyklippptttt:)

BILD(ER) NI ALDRIG FICK SE;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0