Diet. Dag 3

Åååh snap...jag e sugen på en feeeeett 90 grammare ellä näähh! EN FEEETTTT KEBAB!
sitter här och dreglar...jag e hungriiiig! det är alltså dag tre med min diet..;) undra vad för diet, eller hur hahaha;)
det är bara dag tre men dock  känner jag redan att jag gått ner i vikt. SJUUUKT! men sant.......................Jag skulle på lite ärenden idag men ja däcka på soffan.
Just nu sittR jag här och dricker ****** hahhaha GOttt....Inte allllssssssssss...

kl 13 skulle jag träffa min Kusin men hon har fortf inte dykt upp....kossan har säkert också däckat ...-.-
Och när hon har däckat då är det OVER! Finish, End of story. Finns inget eller inget som kan väcka henne.

Aja..nu ska jag visa vad jag har på mig, inte ngt så speciellt menmen...bilder är allt bra att ha..

DAGENS OUTFIT, överdrivet med bildermen hade ju inget annat för mig thihihtithi!
OCH NEJ! jag har använder mig inte utav photoshop eller liknande program, jag har bara tur som har en jävligt bra kamera som gör mirakel hahah;)





MIN DIET! DAG 3 resultat..


Jag vet att jag har en otränad mage, shuuutuuupppp!


Oh nuuuuu kmr en tung låååttt!


Comment;) många pösssar, vi hörs MWAHHH! <3

Kommentarer
Postat av: SUGAR!

din mage ser vältränad ut? ;)

2010-06-18 @ 20:09:39
Postat av: sanne

DAMN GIRL! ;O gud va small du har blivit :O din mage ser fett fin ut asso jag överdriver inte den e fett fiin! ;D sexyyy girl ;D fast du vet vad jag tkr om den där dieten !

2010-06-18 @ 21:36:13
URL: http://missganga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0