fucking skojare!

SHuuuzzz..här liggger jag och mögglar....vill ut men pallante röra på mig.svär...har träningsvärk!
min mage vääääärkkkkeerrr! fastän jag stretcha...wtf maaannn
Aja,,
idag har jag inte gjort ngt särskilt..ba vart och lallat runt i centrum..skulle egentligen åka t B och se mina väninor  i vackra balklänningar..menmen det blev inte så..det blev för sent....-.-
tråigt..men va ka man gura..
Är inne i brorsans rum och spelar xbox me honom x)
vi spelar ''super streetfighter IV''
den e as ball. och graifken e tung!...SÅH köp den era xbox nördar där ute!;)
HAr inte så mkt mer att säga..vi får höras imorgon! PEACE


KEff bild, men fuck'et

whuts on my mind right now?

Hur  fan kunde han? yuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0