sola sola sola, snart så drar ja o badaaaarrr!

Shuuuzzz...vaknade väldigt tidigt idag, fick typ en pollen atack på morgonen trots att jag inte ÄR pollen allergiker?
Alltså..det är bara på natten &på morgonen jag blir lite täppt i näsan och ont i halsen?
men på dagen så mår jag bäst....Skuummmmtt...
Hursomhelst...jag vaknade runt 6 någonting...somnade om, sen vaknade jag igen runt 9 och drog t balkongen. somnade och solade hahaha:P

Äntligen har jag fått färg! Solade alltså i en &en halv timma...Jag e en sådan person om inte kan vara i solen för länge..det känns som om jag kommer pass out när som helst. Men eftersom jag somnade så hahah gick det bra...måste va trött oftare.



Seeeerr niii hahahah :P jag ser brunare ut i verkligheten..men med den här keffa kameran ser man inge skit!
måste köpa en...hmm


Dagens planer......

Jag ska gå fucking bada! det e så jävla varrmmmmttt!
med 3 vänninor :3.. PeaCe FUCKERS ;)

Kommentarer
Postat av: simone

vad niiice :D

2010-06-29 @ 14:28:59
URL: http://fattybom.se
Postat av: joline

haha ja du borde ta åt dig för grymt fin kropp! skulle dö för att också se ut så ;9 haha

2010-06-29 @ 19:53:44
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0