Vaaaken..

kl är bara 10 över nio..och jag är redan vaken..skulle t skolan men har otroligt ont i magen..
ja vene vf..men ja kan knappt ställa mig upp..
gissa vem som kom o väckte mig imorse också..:)
MIO..men systers lilla vovve..han är såååå söt och mysig..o nu ligger han här o tar typ sönder mina gosedjur..xP
Bad dog!..ä..snart ska jag äta lite frukost, sova lite till..hehe..o efter det måste jag verkligen sätta igång med mitt pluggande..annars kommer jag att få spö av mina lärare hhähäh

OKÄ, hoppas alla får en trevlig morgon!..Och dag..Vi hörs snart!
PÖSS


Jaa ni så ser mit hår ut kl 9 på morgonen hehe
Ej fixat haha

OKÄ FRED UT!:)

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-03-18 @ 09:53:52
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hoppas du mår bättre med dagens gång

Ha en underbar torsdag

Kram!:)

2010-03-18 @ 10:28:51
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0