cutiiieeppiiies°

(en gammal bild från 2009 i think..ehhe jag och min kusin, så fina minnen hahah..så vita tänder jag har;))

shuuuuzzzz.wwwzzup här sitter jag..är fortfarande hos min bror ...har sovt här hela helgen..men idag ska jag nog sova hos kusinvitamin...och sen drar ja till skolan imorgon bitti...
aja vi får se hur det går..
helgen har det inte hänt ngt speciellt..ellä joo...
jag käkade BEN n JERRYYYSSS! bästa..hahah
min favorit e straw berry cheescake..svär..
chunky monkey e också good..och new york smaken också..mmmmmm
ne ...nu sitter jag och dreglar..
jag kollar på are you smarter than a fifth grader..den e helt ok.
finns inget annat bra på tv..snart ska jag käka också..undrar vad brorsan ska laga..ng gott iaf,..han e duktig på att laga mat:)
jag skulle jätte gärna vilja lägga in lite bilder på mig hahaha..och vad jag gjort undeer helgen  men min bror har en mac data..vet inte hur man använder en sådan här komplicerad skit hahaha...
Är jätte sugen på **** aabboooowwwww jag dör hahahah
aja eftersom jag inte har så mkt mer att säga så kan jag lika gärna ge er min fav mSc list..
why noooottt liksom....
here you go...vi hörs snart igen ..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0