GOD MORGON SÖTNOSAR!

har vart vaken sen kl 7 på morgonen typ hehe..har knappt sovt ..somnade sent inatt..
är faktiskt inte så trött..menmen..när jag vaknade imorse så gick jag ut t balkongen och solade lite..fick i mig lite sömd då faktiskt..thehehe.
hursomhelst sitter jag här alldeles själv i köket..äter min frukuuust...
cornflexx m mjölk såklart..

måste också snart att börja fixa mig..ska träffa mami efter jobbet och sticka till mediamarkt måste lämna in mobilen för den knasa..ingen aning om vad det är för fel på den där fitt mobilen..
har fastnat för en låt .....åååhh..måste sätta på den..heheh:) 
just NU planer:
- käka klart frukost
- träna
- duscha
-bli klar
- träffa mami!

och träffa baby såklart;)



lite färg har jag iaf fåttt;)

OKä men vi hörs lite senare..ska hoppa in i duschen..efter det..
the big final............dundundundun!
Dagens outfit! PÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0