SVAR

shuuuuzzz...sitter här m kusinen och gör ingentiiing..allt e bba chilllääänii..Vi kom hem för ngn timme sen och käkade fruuukuust..gott...GRÖT t mig..och bröd t kusin...Med nesquick..tror ja...YÄÄÄY..hursomhelst..
skrev ett inlägg häromdan om usa resan ..och jag flippade lite menmen ....i'm human..
vette fan i vad jag skriver just nu men WÄH..Woooooozaaahhhh!
så va händer..allt bra m er..vafan har hänt med min blogg..
UHM joo...jag har slutat höra av mig lika mkt...varför? för att ...jag har inge speck att skriva om menmen..jag ska börja läghga in dagens outfit och lite mer gossip om vad det är jag sysslar med HÄHÄHÄh..
IAf.

 anonym frågade mig
Vart i USA ska du till och varför?

svar: jag ska till New york..
varför: cuz new work is da sheeett!!
ne skoja..ne för att jag vill se new york..it's ma dream..
jag vill lalla runt shoppa loss..och för att komma ifrån sverige lite..det var ett tag sen hähä..
hoppas du fick svar på din fråga!:)

Shu..back to the business..naahh skoja..Amen ska typ hoppa in i duschen ellä ngt nu:)

Och sen blire dagens outfit:) YAAAAHHHH!!:D
C'YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0