Drake my man and riri did it again!

Heej bloggen... det händer inte så mycket i mitt liv just nu ...förutom att jag fortfarande är bäst då..nä skoja...hmm..vänta ..jag har för mig att ngt har hänt...
Näää...tror faktiskt inte det...JO jah har fått en ny mobil..fick den av min syster :)

Näää men nu ska jag gå baka kladdkaka. se u fuckerss..


ännu en succses.


Den här lilla flickan är bara för bäst. hahah 9 jävla år...Wiiihu..
videon va tung ..rikitig flickig men still bad. willow- will smiths dotter...det är fan läskigt hur mkt hon och hennes bror liknar sin farsa hahaha :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 20:15:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0