no fear, no courage, no mistakes , no pride....

nej o nej o nej .....

i don't feel like anyfuckingthing NO
i don't wanna hear that ugly damn voice.
u make my ears blead with dat fucking noice boy..
and i neva been so fucking pissed like this eva eva eva bbbbefore.
i bet u still think that i care what ashame, cuz i don't.
i just luv talking bullshit about ya and thats the point.
crying like a little bitch bet like u hit like one 2
u know what, i'm done, i'm out, cry me a river bitch
I SPITTTTT ON YOU!!!!

la la la la....i f.u.c.king. h.a.t.eyou- ou.uuu

här sitter man o suger på tummen...
helgen har vart så trist...e ganska besviken eftersom jag längtat så mkt ...
hade förhöga förväntnigar...
gott folk....har man för höga förväntningar slutar det oftast med att man blir besviken...så är det bara...
En läxa till mig själv...

mm mm mmm mm .....
jag tror jag behöver lite mer action i mitt liv just nu...det är när man är ensam som man bara tänker på en massa skit, man egentligen borde glömma och lägga bakom sig...varför tänka på det förflutna när man kan tänka framåt och göra bättre..visa att man är bättre än vad man var för några månader, veckor, dagar sen?
är det såhär jag ska fortsätta...vad ska jag bli av ... vad kommer att hända med mig egentligen...
har jag tappat gnistan...den där lilla glimten..

jag vet inte vem jag är idag...vet jag det imorgon?

 

Jag har en sann kompanjon!

Kommentarer
Postat av: Chyde

Tack så mycket :) visste inte detsamma om dig, haha.

2010-10-24 @ 16:30:44
URL: http://chyde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0