clap it up!

HÄÄÄÄÄY

Efter noll timmars sömn sitter jag här med wifey.
Orkar inte berätta om allt vi gjort men vi har iaf haft det bäst!

Jag låter bilderna säga sitt HA


en förintesålängesedantagen bild som jag hittade o kände för att visa er :)



Wifey ritade av mig och min drömkille haha



DYGNAT såhär satt vi i balkongen kl 8.00 o bara chillade med lifet.


Mmmm.....





kan ni snälla kolla hahah kolla vad jag hittade i min gamla mattebok från när jag gick typ i 1a klass hahahahah
jag dog av garv när jag såg det. vadå deprimerad?

resten av bilderna är inte roterade rätt men om ni vill så kan jag lägga ut dom endå. skriv då i ''ja'' i kommentarfältet. LOL.

nu på morgonen ska jag iaf på ett viktigt möte. jag skulle bli upp-plockad kl 9 egentligen but they haven't showd up yet. klockan är 20 över, hmm aja medans så får jag ju bara kolla på tv. everybody loves raymond e ON!!! hahah AGH hatar att vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0