i'd leave it all.

Hej där SapHoes
zup?
Här sitter jag och har fett ont i röven . Yepp you heard it
Jag har tränat och har en sån Träningsvärk på lår o rumpa. Magen hmm sådärrraa faktiskt.
Och armarna dödar mig.
Fötterna är sådära..ne ja skoja .. Ska inte överdriva.

Men here i am, Diskuterar lite Med D om Sångkarriären sådära..
Hur kommer det sig att när jag är off på allt. Och då menar jag Allt..
Så försöker jag att steppa upp med ''The karriären''

nu har jag faktiskt slut..på ämne Så Daniele hjälper mig lite ..

Vi undrar varför det inte finns raka bananer...Hmmm ...varför är dom Böjda liksom??
Den som svarar på denna fråga bjuder jag på fika . YEsss En date.
Runda äpplen ..WHY GOD WHYYYYYY







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0