Så ni e kvar..kära läsare.

Fett gay ...
Whuuuz goiing dooown readers.
här sitter jag själv, fryser röven av mig.
Av någon konstig anledning så äre skit kallt i mitt hem , min hem min hem hahaha
Kl är 4 på morgonen och jag är fortfr inte trött.
Jag gillar inte heller att bara ligga ner o vänta på att jag ska decka...så som min mor gör.
Hon brukar alltid säga: Karen gå o legg dij que du måste bara blunda y sen du vaknar imorgon y ba vah
Hahahahahah

Idag har jag bara Chillat..
Kom hem från en låååång låång resa så jag var väldigt trött o somnade strax efter att jag
sprang in i mitt vardagsrum och skrek FinaLLYY HOoooOOMESss!
Nu sittter jag o kollar på någon smörja..inge bra på tv denna tid tyvväärr va.

ne nu måste jag ,,,göra något .

p.s jag tror jag är lite småkääääääääär Aaaawwwwww....

HAHAHA

HAHAHA ja dööör det e så jag. Hungrig mitt på natten och villl absolut inte väcka mojje hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0